[linux-network] Re: evden ise-isten eve

From: OZGUR TAS (guru@isnet.net.tr)
Date: Wed 14 Apr 2004 - 15:18:54 EEST

merhabalar=2C
evinizdeki bilgisayariniza ssh kurup root kullanimina acarsaniz dunyanin
herhangi bir yerinden bilgisayariniza baglanabilir ve istediginiz
bilgiyi alip istediginiz degisikligi yapabilirsiniz=2E

=23 ssh ip adresi =

komutunu verdikten sonra kullanici adi ve sifrenizle dogru login
olduktan sonra bilgisayariniza baglanmis olursunuz=2E yine kullanici adi
olarak =22root=22 yazip sifre olarak bilgisayarinizin (linuxunuzun) root
sifresini girerseniz degisiklikte yapabilirsiniz=2E
sevgiler=2C

 =

Ozgur KARATAS
Is=2ENET