[linux-network] Re: imdatt squid sarg acil !!!

From: emre tugriceri (etugriceri@phreaker.net)
Date: Fri 09 Apr 2004 - 09:56:09 EEST

Dyndns.org tan kendine bir account yarat. Kendin istersen kendine
aldigin bir domain i dynamic olarak kullanabilirsin. yada dyndns.org un
domainlerinden birini secip subdomain belirleyip onlarida
kullanabilirsin. Client programlari var download bolumunde bunlarin
yaptigi is genel olarak www.whatismyip.com gibi sitelerden senin ip
adresini check edip dyndns.org a bildirmek. client prg ramlarina domain
bilgini kullanici adini ve pass ini girersen hemen kulanima
basliyabilirsin. siteyi biraz arastirirsan sende basit oldugunu anlarsin
zaten. client programlardan benim onerdigim "inadyn" sanirim gpl olarak
dagitilior. windows ve linux icin surumleri mevcut.
iyi calismalar
Emre Tugriceri

08-04-2004 Perşembe günü saat 17:06 sularında, A. Selman İnanç dedi ki:
> Dinamik DNS'i nasil kurup kullanabiliriz bu konuda yardimci
> olabilirmisiniz....
>
> Selman

-- File: signature.asc
-- Desc: This is a digitally signed message part