[linux-network] Re: Alsa ve emule

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Tue 13 Apr 2004 - 13:54:51 EEST

 Merhaba,

> Onur Bey Merhabalar
> İlginiz için tekrar teşekkürler ama ben çok yeni olduğumdan alsa
> servisimi o ne ve nasıl kapatılır oldum. nasıl yapılacağı hakkında
> bilgi verirseniz sevinirim.

 Alsa servisi sistem acilirken ses kartiniz ile ilgili on ayarlari
yapar. Mandrake'de "Mandrake denetim masasi" altinda, sistem seceneginde
servisler (hizmetler, drakx services) altindan acilista calismamak uzere
ayarlayabilirsiniz.

> birde e-mule buldum linux için ama kuramadım not felende yok nasıl
> kurulur diye

 MAndrake'nin yansi adreslerinden "contrib" dizini
icerisinden, plf.zarb.org, freshrpms.net gibi adreslerinden hazir
paketleri alip kurabilirsiniz.

 Not: Bu konular network listesinin konusu disina cikiyor, baslangic
listesinde konusursak daha uygun olur

--
 Onur Kucuk                                        Knowledge speaks,
 <onur/et/kablonet.com.tr>                         but wisdom listens