[linux-network] cs domain

From: esmeryak (esmeryak@mynet.com)
Date: Mon 12 Apr 2004 - 20:23:43 EEST

 merhaba konularla biraz alakasiz ama bileniniz varsa yardimci olursaniz
sevinirim.ben suse 8.2 sistem uzerine counter-strike dedicaded server kurdum
bir tanede piyasadakiler gibi cs.domainismi.net domain ismi almak istiyorum.
bildiginiz iyi bir domain ismi sunucusu varmi. varsa ismini adresini
yazarmisiniz.tesekkur ederim. iyi calismalar
Mynet Erişim Eko![1] Yıllık Sınırsız Internet Erişimi 45 Milyon TL

--- Links ---
   1 http://servad.mynet.com/admynet/adredir.asp?ciid=7950&url=http://erisim.mynet.com/ispProducts2.asp