[linux-network] Re: unsubcribe

From: serdar (serdar@e3tam.com)
Date: Mon 12 Apr 2004 - 19:35:40 EEST

Acikcasi arkadaslar listelerde gereksiz diye dusunulen maillerden cok,
gerekli veya gereksiz elestirilerden rahatsiz oluyorum. Sanki listede
biri hata yapsinda firca atiyim diye bekleyen arkadaslar var. Listeden
cikmak isteyen arkadas icinde elestiri dozunu biraz astigimizi
dusunuyorum.

Saygilarimla ...