[linux-network] Re: unsubcribe

From: OZGUR TAS (guru@isnet.net.tr)
Date: Mon 12 Apr 2004 - 19:07:05 EEST

merhabalar,
LKD mail listelerinde ki ozellikle kullanicilarin en sik sorun yasadigi
network mailing listlerinde gereksiz email atmamaniz, gercekten yardima
ihtiyaci olan insanlara daha hizli yardim etmek icin onem tasir.
bir gun yardima muhtac olan sizde olabilirsiniz,
linux kullanmak istemiyorsaniz kullan diye kimsenin yakasina kimsenin
yapistigi yoktur. bir onceki mailimde bunu detayli sekilde aciklamistim.
yine lkd mail listelerinde de zorla kimse sizi durduramaz.
sevgiler,

Ozgur KARATAS
Is.NET