[linux-network] Re: sendmail to postfix migrate

From: Kemal M. Ergur (kemal.ergur@gtkbilgisayar.com)
Date: Mon 12 Apr 2004 - 16:48:24 EEST

On Mon, 2004-04-12 at 16:18, Eyup TEKIN wrote:
> Merhaba
> Su anda calisan 3000 kullanicili bir sendmail server mevcut.Bunu postfixe tasimak istiyorum.nasil bir yol izlemeliyim ?
>
> iyi calismalar

Bunun icin oncelikle postfix'e ait temel birkac ozelligi (ornegin
mailbox yapisi (mbox veya maildir), kullanici turu (sanal veya sistem)
gibi) ozumsemeniz gerekmekte. Bunun icin de www.postfix.org adresi iyi
bir baslangic olabilir. Ozellikle buradaki dokumanlara goz atmanizi
oneririm.

--
Kemal M. Ergur <kemal.ergur@gtkbilgisayar.com>
GTK Bilgisayar