[linux-network] Re: [linux-ileri] Biktim bu linux denen seyden!!!!!!!!!!!!!!!!!

From: ATILIM BOY (boyatilim@yahoo.com)
Date: Thu 08 Apr 2004 - 20:44:39 EEST

Bence birakin siz bu isleri. Patetes falan ekin ne
bilim baska isler yapin yani. Onlar daha kolay.
ornegin patatesi ekisoun suluosun(belki sulamion bile
:D ) sonra bazen ilac falan, sonra sat... how-to
okumak driver kurmak gibi dertleri de yok ne guzel
demi tam size gore...Belki patates-list falan vardir
oraya uye olursunuz...

ATILIM BOY