[linux-network] Re: DNS

From: Emrah YILDIZ (emrah.yildiz@baknet.com.tr)
Date: Mon 05 Apr 2004 - 10:31:09 EEST

Selamlar,
        Bir sunucu üzerinde birden fazla servis tabiki çalışacaktır. Bu tamamen donanımın kapasitesi ve sizin tasarımınıza bağlıdır. İşletim sisteminin Linux olması, daha az sistem kaynağı ile daha fazla iş yaptırabilme olacaktır.

        Tasarım konusunda bir te önerim olacak. Diğer ağ servisleri neyse de, Firewall için ayrı bir makina öneririm. Gateway şeklinde kuracağınız firewall, tek başına çalışmalı. Bunun işletim sistemi veya bilgisayarın gücü ile ilgisi yok. Görevi ile ilgisi var.

Saygılarımla

Emrah YILDIZ
Güvenlik Uzmanı
BakNet