[linux-network] yahoo hotmail...v.b

---------

From: Abdullah Güney (abdullah.guney@emo.org.tr)
Date: Tue 30 Sep 2003 - 10:12:32 EDT

    ADSL modem kullaniyorum. RH9 kurdum iptables ile clientlara dagittim. Ancak tum iptables kisitlamalarini kaldirdigim halde yahoo ve hotmail gibi sitelere clientlar girememekte. Ana makinadan da mozilla ile denedim, yahoo nun inbox kismini acamiyorum. Ayrica webmail programlari ile de mail yollayamiyorum. Bunun disinda tum yerlere baglanmakta. bunun nedeni ne olaabilir acaba?

    Abdullah