[linux-network] Re: mdk9.1`de squid

---------

From: Engin O. (engin@engin.web.tr)
Date: Mon 29 Sep 2003 - 09:33:58 EDT

    Merhaba ;

    "birtakim hatalar verip sonrada failed hatasi veriyor" , eger sakincasi
    yoksa o birtakim hatalari gorebilirmiyiz... (paste gibi..)

    eger ilk kuruyorsaniz bir swap yaratmalisiniz... squid -z
    seklinde.. hala sorun varsa bir DNS sorunu olabilir, path sorunu olabilir..
    yani loglari paste edebilirseniz sanirim daha iyi yardimci olunabilir...

    saygilar