[linux-network] Re: telnet'te mc sorunu ve turkce destegi

---------

From: Aydın ÜSTÜN (austun@selcuk.edu.tr)
Date: Mon 29 Sep 2003 - 06:37:49 EDT

    Oncelikle ilgilenen arkadaslara tesekkur ediyorum.

    Ancak sorun tam anlamiyla cozume kavusmadi.

    /etc/sysconfig/i18n dosyasindaki
    LANG="en_US.UTF-8" icin

    LANG="en_US" degisikligi
    bu kez konsolda Turkce karakterlerin kaybolmasina neden oluyor. Dolayısıyla
    da mc ye cozum getirmedi.

    LANG="tr_TR" degisikligi ise
    sadece server uzerinde kullanilan arayuz dilini de Turkce'ye cevirerek
    duzelme sagladi.

    Her iki duzenleme telnetteki gorunum bozuklugunu giderdi ama fonksiyon
    tuslari ve turkce destegi saglanamadi.

    Saygilarimla,
    aydin