[linux-network] Re: Wvdial tekrar bağlantısı

---------

From: Sezayi Buğdaycı (sbugdayci@etiholding.gov.tr)
Date: Wed 24 Sep 2003 - 06:20:49 EDT

    İlgilendiğiniz için teşekkür ederim.

    Aşağıda tarifinizi yaptım . Bilgisizliğimi hoş görün.
    hazırladığım dosyayı eke koydum.
    Bağlantı için Wvdial komutu ile bağlanıyordum.
    Şimdi bu dosya clistirilabilir dosya dağil.
    bu içeriği wvdial içine mi kopyalamam gerekiyor.
    bu dosya içeriğinin çalışan Wvdial içeriğinin yerini alması için ne
    yapmalıyım?