[linux-network] Re: Squid hakkinda

---------

From: Tolga Cengiz (tolga@alanyatirim.com.tr)
Date: Tue 23 Sep 2003 - 09:46:10 EDT

    hangi sayfaya girmeye çalışıyorsunuz terminallerin belki i.e dil seçimiyle
    alakadar bir sorunu var ctrl F5 tuşlarını deneyin yada ctrl alt refresh
    butonuna basarak deneyin bazen bendeki terminallerede aynı şey oluyor ama
    refresh edince düzeliyor düzelmezse dil paketlerini yüklüyorum ozaman
    düzeliyor