[linux-network] Re: Qmail sorunu

---------

From: M.Sinan (linux-lists@stu.uludag.edu.tr)
Date: Tue 23 Sep 2003 - 07:50:19 EDT

    A makinasindan b makinasina smtp baglantisi kurmayi denediniz mi elle ?

    telnet bmakinasi 25

    eger bir sorun cikmiyorsa buyuk bir olasilikla dns problemidir bence.

    ayrica a makinasinin smtp loguna bir goz atin isterseniz. kuyruga atilan
    mesajlar icin bir notasyon dusuyordu diye hatirliyorum.

    Saygilar.

    Engin O. yazılan: