[linux-network] sendmail auth MySQL

---------

From: selam 007 (selam007@mail.com)
Date: Mon 22 Sep 2003 - 11:26:39 EDT

    Merhaba Ben Bir Web Yazılımı Üzerinde Çalışıyorum php+mysql+sendmail (sednmail opsiyonel kurulumda postfix vermeyi düşünüyorum...) daha önce bir belgede postfix+cyrus sasl+pam+courier imap+mysql ile kullanıcıların adları mail dir leri ve şifrelerinin veri tabanında tutlarak mysql veri tabanı üzerinde yetkilendime hakkında bir belge okumuştum(belgenin kopyası bende mevcut) ancak ben makinamda sendmail kullanıyorum (postfix configurasyonunu(system auth) çözemedim bir türlü domain tanımlama falan filan...)
    benim sormak istediğim birkaç şey var
    1) sendmail+imap2002a+mysql+cyrus sasl+pam ile smtp auth nasıl yapabilirim...
        (gerek configurasyon gerekse paketler)

    2) yazılım bir kullanıcı e posta hesabı açtığı zaman aynı kullanıcı adi ile de bir
       web alanı verecek bunun için dns kayıtlarını
       nasıl düzenlemem gerektiği örn :
         ali@visp.com ^# sadece örnek bir posta adresi
         *.site IN A <webserver ip adresi>
        yada
        ali.site.visp.com. IN A <webserver ip adresi>

        ikinci örneği kullnamaya kalkarsam her kullnıcıyı dns kayıtlarınıda değiştirmek zorunda kalacağım
    bu baya kasıyor ilk örnekte ise bu sefer apache içersinde virtualhost direktifi yerleştirmem gerekiyor bu da baya kasıyor çünkü bu iki dosya nın yazma izni sadece root ait bunuda bir şekilde veri tabanından yapabilirmiyiz yani apache vhost konfigurasyonunu veri tabanından okuyacak şekilde ayarlanabilirmi? nasıl ?

    3) yaptığım bu yazaılımı apache +mysql+bind haricinde geri kalan tüm yazılım ları ve sistem conf dosyaları ile rpm haline getirmek istiyorum (postfix+courier imap+dns kayıt dosyaları+apache için virtual host directifinin içinde olduğu conf dosyaları+yazılımın kendi dosyaları) bu nasıl yapabilirim tar.gz yada tar.bz2 den rpm yapılabiliniyor ama nasıl olduğunu bilmiyorum

    kullandığım sistem mandrake 9.1 üzerinde apache2 (nedense hiç php ile bir sorunum olmadı :))) )
    sendmail+imap2002a+proftpd
    sendmail+auth+mysql hakkında türkçe doküman adresleri verebilirseniz çok sevinirim

    Sign-up for your own personalized E-mail at Mail.com
    http://www.mail.com/?sr=signup
    CareerBuilder.com has over 400,000 jobs. Be smarter about your job search
    http://corp.mail.com/careers