[linux-network] linux rip router

---------

From: juan pablo m0nt0y4 (montoyainsider@yahoo.com)
Date: Fri 19 Sep 2003 - 08:32:04 EDT

    linux da yönlendirmeleri filan hepsini biliorum route add -net deyip fakat
    aklımda cisco bi routerlar rip ya da igrp ya da her hangi bi route protocolunu nsl konuşturacaam hakkında bi bilgim yok yardım ederseniz sevinirim
    ii çalışmalar
    mesela router olarak linux bi makina kullanmak istiyorum dier routerlarla rip den konuşsun istiorum
    teşekkürler

    m0nt0y4