[linux-network] Wine

---------

From: Tolga Cengiz (tolga@alanyatirim.com.tr)
Date: Fri 19 Sep 2003 - 05:56:20 EDT

    Selamlar wine da bir sorunum var yardımcı olursanız çok sevinirim

    İlk önce winenın wine20030911.tar.gz olan paketini kurdum fakat sürekli neyi
    çalıştırmak istersem :
    wine: error while loading shared libraries: libntdll.dll.so: cannot open
    shared object file: No such file or directory
    bu hata mesajını alıyorum Redhat 9.0 yüklü ve tüm upgrade leri yapılı
    durumda

    Teşekkürler