[linux-network] Re: Tcp Wrappers

---------

From: [ C T R L ] (ctrl@host4.web.tr)
Date: Thu 18 Sep 2003 - 08:15:09 EDT

    Bilmem.. ama 25 110 (belki 53 de gerekebilir) haricindeki portalara
    gelen requestleri drop edersen isini gormez mi?

    Ya da bir tek servis olarak qmail ayakta kalsin..

    rc.d de buyuk s ile baslayan servislerden istemediklerini
    mv Sxxservisadi sxxservisadi=20
    seklinde rename et. Rebottan sonra kucuk s seklinde degisiklik
    yaptiklarin calismayacaklardir..