[linux-network] Re: ADSL Mantıgı

---------

From: Huseyin Isik (huseyin.isik@onnet.com.tr)
Date: Wed 17 Sep 2003 - 09:06:26 EDT

    arkadaslare telekom bu hizi zaten garanti edemez sunu dusunun kac tane
    adsl kulanicisi var ulkede ve her birinin ortalam 256/64 aldiginizda zaten
    telekomun cikislarini ful dolduruyor nerde dial uplar nerde diger isp lerin
    cikislari saygilar ama adsl hersey ragmen guzel telekoma tsk ler 24 saat
    internet ve dial up gore hizli ben bunu bilirim