[linux-network] Re: ADSL Mantıgı

---------

From: Huseyin Isik (huseyin.isik@onnet.com.tr)
Date: Wed 17 Sep 2003 - 07:49:24 EDT

       adsl de telekom hic bir zaman 128/32 garanti etmez kulanicilar artikca bu
    duser bizde kulaniytoruz ve yasiyoruz 128/32 de biz 16 17 k goruyoruz ama
    balikesirdeki bazi kullanicilar 14 k nin ustune cikamiyor bunda modemin cok
    etkisi var dlinkler 13 k nin ustune cikamiyor ve surekli kopuyor biz
    corecess 3113 kulaniyoruz ve memnunuz iyi calismalar