[linux-network] Re: ADSL Mantıgı

---------

From: Alper Oguz (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Wed 17 Sep 2003 - 07:18:39 EDT

    17.09.2003, 12:09, ulaş vural wrote:
    uv> Normalde boş kanal kullanılmasa bile benim 16 Kbyte indermem
    uv> gerekmezmiydi %100 verim için. Bu testi direk modemin arkasına
    uv> makinemi bağlayarak yapıyorum. Modemden kaynaklanabilirmi
    uv> Alcatel SpeedTouch Pro with hub and firewall modem var.

    O an hatti kullanan baska bir makina olmadigina emin olarak, size en
    yakin ftp arsivinden dosya indirerek denemeler yapabilirsiniz.
    Ayrica default gw'inize 300-400 adet ping atarak arada paket kaybi
    olup olmadigina bakabilirsiniz.

    Hatayi modemden cok ilk önce uclari duzgun basilmamis kablolarda
    aramak daha dogru olur saniyorum.

    sevgiler

    --
     Alper Oğuz    alperliste@showtv.com.tr