[linux-network] ADSL Mantıgı

---------

From: ulaş vural (uvural@netorbits.com)
Date: Wed 17 Sep 2003 - 04:55:45 EDT

    Sirketimizde ADSL ile internete çıkıyoruz(128/32). Bu hızlarda ben maksimum kaç Kilobyte ile veri inderebilir. Benim denemelerimde 13,7 Kb gördüm ve daha üste çıkmıyor. POP noktasına uzaklıgım 200m. Bir de ikinci bir sorum olacak ornegin ben bu hattın hızını 512/128 yaptıgımda telekom bu hızı bana garanti ediyormu yoksa yogun saatlerde bu hız düsebilir mi?

    Teşekkurler.

    İyi çalışmalar...