[linux-network] corecess 3112

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Mon 15 Sep 2003 - 19:02:35 EDT

       Corecess 3112 ADSL modem linux altinda kullanilabiliyor mu ?
    Kullananlar varsa yapilmasi gerekenler nedir yol gosterebilir mi ?

       Aygitta ethernet baglantisi yok, dolayisiyla pppoe isimi gormuyor, USB
    ye mecburum. Uzerindeki chipsetin ne oldugunu bulamadim, google da da
    bir bilgiye ulasamadim, chipset bilgisi de faydali olabilir.

       Saygilar,
       Onur Kucuk