[linux-network] Re: port yonlendirme

---------

From: juan pablo m0nt0y4 (montoyainsider@yahoo.com)
Date: Fri 12 Sep 2003 - 06:37:14 EDT

    bi ?ey soracam ama aptalca olabilir o yüzden
    kusurabakmay?n ?imdi bizdeki dielimki 1000. portu
    arkada?a yönlendirecez arkada??m?zda bunun için 1000
    portunu icq nun 5190 portuna yönlendirecek bizim icq
    da yapmam?z gereken ne? bi de arkada??m?z?n ne yapmas?
    gerekli ben anlad??m kadar?yla icq da bi ayar
    yapmayacaz ama bizim 5190 portu bizim 1000 porta
    yönlendirecez bu port arkada??m?za yollayacak o da
    login.icq.com 5190 portuna ba?lanacak de?il mi e?er
    anlatt?m gibiyse ve arkada??m?z linux kullan?osa onun
    yapmas? gerek iptablesda source adres olarak kablo
    netteki arkada??n ip sini mi yazmal?
    --- ILKER FICICILAR <ilkerf@isbank.net.tr> wrote:

    > Merhaba,
    >
    > ssh ile bir tunel acIp oradan kacabilirsiniz:
    >
    > ssh -C -N -f -L 9898:toc.oscar.aol.com:9898
    > kullanici@baska.makina.com.tr
    >
    > bu yukaridaki tek satir halinde. Parametrelerin
    > anlamlari:
    >
    > C : sIkIstIrma yap.
    > N : karsi makinada bir komut calistirma.
    > f : fork. arka planda calis.
    > L dinlenecekPort:makina:yonlendirmePortu :
    > yonlendir.
    > (5190:login.icq.com:5190 vs. de kullanilabilir)
    >
    > Burada, soldaki, kendi makinamizdaki port.
    >
    > Ardindan Gaim ile TOC protokolunu kullanarak
> [...]

    =====
    m0nt0y4