[linux-network] Apache - SquirrelMail

---------

From: kaptan (kaptan@kablonet.com.tr)
Date: Fri 12 Sep 2003 - 02:14:12 EDT

    Apache web sunucusu altinda calisan bir client host var, ayrica SquirrelMail
    (SQM) mevcut; bunun yanisira bir virtual host daha tanimlandi, ancak bu
    SQM'den faydalanamiyor, bunun icin .conf vb dosyalarda bir ayar bulamiyoruz;
    cozum SQM'yi bir daha virtual alanda da -her VH icin ayri ayri- yeniden
    kurmak midir? Ya da tek kurulumu tum sanal hostlara yayamaz miyiz? Bir yolu
    vardir diye dusunuyorum, yardim eden olursa cok memnun olurum.

    Saygilarimla,
    Cengizhan Kaptan