[linux-network] Re: port yonlendirme

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Thu 11 Sep 2003 - 15:09:49 EDT

    On Thu, 11 Sep 2003 22:04:51 +0300
    Umut <php@kakalak.org> wrote:

    > Merhaba,
    >
    > kerneli yeniden derlemeden bir porta gelen istekleri baska
    > bir adrese otomatik olarak yonlendirebilir miyim?
    > Mevcut kernel icinde ipfilter secenekleri kapali.
    >
    > ipfilter vs kullanmak gerekiyor sanirim. Baska yolu var mi?
    >
    > Saygilar.
    > Umut.

    Hay allah, iptables yazacaktim.

    Herneyse, niyetimi yazayim.
    kablo.net kullaniyorum. icq yok malum.
    bir arkadasimin linux pc'si uzerinden
    icq'ya baglanmak istiyorum.
    onun linux'una ne ayar yapmam
    gerekir ki ben onun (atiyorum)6000 nolu
    portuna baglaninca o da login.icq.com 5190'a baglansin?

    Saygilar.