[linux-network] Re: [linux-network] Re: postaci + qmail

---------

From: M.Sinan BEYRIBEY (linux-lists@stu.uludag.edu.tr)
Date: Thu 11 Sep 2003 - 08:38:08 EDT

    Problemin turkcelestirilmesinde degil, turkcelestirildikten sonra
    gorunumunde yapilan degisiklikte oldugunu kastetmistim zaten. Benim demek
    istedigim sadece html dosyalarinda turkcelestirilmeye gidilerek herkese
    yararli bir is yapilabilirdi.

    Ha ekstradan liste olarak daha tatli bi template de hazirlayabilirdik diye
    eklemistim.

    Saygilar.

    M.Sinan

    Engin O. dedi: