[linux-network] Re: Proftpd

---------

From: Engin O. (engin@engin.web.tr)
Date: Thu 11 Sep 2003 - 05:59:50 EDT

    Umut Bey ;

    DefaultRoot ~ !root

    yaptıgımda tamam her user kendi home'sinde kalıyor ama root da /root/ da
    kalıyor dısarı cıkamıyor

    bu arada sevgili CTRL elbette sakıncalı oldugunu biliyorum ama sorum
    "sakıncalı mıdır? acaba seklinde degildiki.. bunu gecici bir süre
    calıstırmak durumundayım, hem router hemde IPFILTER ile dısarıya 20 - 21 i
    kapadım..