[linux-network] Re: postaci + qmail

---------

From: Orhan Berent (berent@deu.net.tr)
Date: Wed 10 Sep 2003 - 07:47:48 EDT

    1.) Eger ille de qmail kullanacagim derseniz,webmail olarak sqwebmail
    kullanin derim.

    2.) Sendmail d=FCs=FCn=FCrseniz eger webmail olarak SquirrelMail + cyrus =
    imap
    kullanin.

    Ben yukardaki iki maddeden de memnunum.1.sini 4 yil ikincisini de 1 =
    yildir
    kullaniyorum,hicbir sorunla karsilasmadim.

    Postaci icin cok dokuman mevcuttur,ornegin:
    ftp://ftp.deu.edu.tr/pub/docs/postaci-turkce-1.0.x.pdf

    Orhan Berent

    NOT: Bulabilirseniz eger sqwebmail version 1. ini kullaninin.inter7'nin
    sitesinde hala bulunabiliyor mu bilemiyorum.3. versionda Authdaemond =
    zaman
    zaman sorun cikarabiliyor.