[linux-network] Re: domain siniri

---------

From: [ C T R L ] (ctrl@host4.web.tr)
Date: Wed 10 Sep 2003 - 04:08:53 EDT

    Selamlar,

    Her domain icin ayri ip kullanmaniz gerektigini kim soyledi ki?
    1 IP ye istediginiz kadar domain tanimlayabilirsiniz (tabi donaniminizin
    izin verdigi olcude)

    Ornek vermek gerekirse, 1 GB ram olan bir makinada tum domainler MYSQL
    ve PHP kullandigi varsayilirsa 1000 kadar alanadi sorunsuz calisiyor.
    Tabi tanimlamalarin falan dogru yapilmasi lazim, aksi taktirde too many
    open files ya da too mancy connections gibi hatalari almaniz isten bile
    degil.

    Benim onerim bir uzmandan yardim almaniz. Ozellikle kurulum ve yonetim
    olarak yardim almaniz iyi olacaktir.