[linux-network] Qmail & Basilix

---------

From: Serdar ŞANAL (serdar@istas.com.tr)
Date: Mon 08 Sep 2003 - 09:26:32 EDT

        Selamlar.

        Basilix' i qmail' de calistirmak icin extra birseyler yapmaya gerek
    var mi? Readme leri okudum ama calisan bir e-posta sistemine entegrasyon
    ile ilgli bir bolum yok. Web sayfasindan ve google dan da birsey
    bulamadim. Bu konuyla ilgili bir dokuman bilen var mi? Program
    versiyonlari asagida. Tesekkurler.

    Redhat 9
    qmail-toaster-1.03-1.0.9
    vpopmail-toaster-5.3.8-1.0.7