[linux-network] Re: qmail?

---------

From: [ C T R L ] (ctrl@host4.web.tr)
Date: Fri 05 Sep 2003 - 08:02:07 EDT

    Selam,

    O zaman sizin kurgunuz yanlis olmus.

    Bir hosting firmasindan email hesaplarinizi acin. Hosting firmasindan MX
    tanimlamasi yapin. Neden mi?

    Sizin serveriniz istemciye diyorki bu emailler falanca serverda
    tutuluyor oraya gidin. Sizin serverinizin basina birsey gelirse bunu
    soyleyemeyecek ve emailleriniz yine sorun cikartacak.

    En iyisi mail serveri kendi ofisinize kurun. MX kaydini ve email
    hesaplarinin mirrorlarini ise bir hosting firmasinda tutun. Sizn servera
    birsey oldugunda MX tanimlamasini iptal edersiniz ve emailleriniz
    calismaya devam eder.

    Tabi bu durumda siz de falanca ayar filanca program diye uzmemis
    olursunuz kendinizi.

    =20