[linux-network] Re: qmailde MS wormlar nasil onleniyor ?

---------

From: Tugba Tosun (ttosun@teknotel.net)
Date: Thu 04 Sep 2003 - 02:41:26 EDT

    Selamlar,
    Bu konu için yardimlariniza tesekkür ederim.
    Sorunu Qmaille beraber Checkhab adli ufak bir scripti çalistirarak
    hallettim.
    Bu script mailleri konu ve attachmentlara gore filtreleyip istenmeyen
    mailleri belirlediginiz bir junkmail adresine forward ediyor. HTML ve
    MS-TNEF filtrelemesi de yapabiliyorsunuz.Kurulumu ve çalismasi için herhangi
    bir patch yuklemek gerekmiyor..
    Ilgilenenler için :
    http://ngm.id.au/checkhab

    Iyi çalismalar,