[linux-network] Re: IP detaylari

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Wed 03 Sep 2003 - 11:59:05 EDT

    ripe genelde bu bilgiyi gosterir.
    Ya da genel olarak o blogun kime ait oldugunu soyler.
    Sonra gider oranin bir database sorgulama sistemi var mi
    bakabilirsiniz.

    Benim genelde yaptigim yontem oncelikle bir trace
    yaparak hoplari belirlemek ondan sonra da samspade
    sitesinden query yapmak oluyor. google ile aratirsaniz
    kurabileceginiz bir kac tool var.

    Bir baska yontem bir ust classtan google ile arama yapmak.
    mesela 192.168.1.43 kime ait diye merak ettigimde
    192.168.1 diye arattiriyorum. Turkiye blogunu boyle
    bulmustum sitenin birinde...

    bu arada whois komutu da ise yariyor.

    saygilar.
    Umut