[linux-network] Re: dhcp

---------

From: Serdar KÖYLÜ (skoylu@gizemcafe.net)
Date: Tue 02 Sep 2003 - 14:51:58 EDT

    Selamlar..

    On Tue, 02 Sep 2003 17:47:49 +0200
    imran.geriskovan@ttnet.net.tr wrote:

    > DNS boyle belirtilmez.
    > Soyle bir seyler olmali:
    >
    > option domain-name-servers 213.x.x.x, 213.x.x.y;
    >
    > Isim soracak yeri yine isim vererek belirtemezsiniz...
    > DNS makinanin IP sini vermeniz gerekir.

    ISC DHCPD bir hayli akillidir. O ismi cozup adresini kullanir :))
    Dahasi, Win/Linux tum clientler hosts db'sine sahiptir, buna (bizde
    /etc/hosts) eger o DNS'in adresi yazilirsa gene calismasi lazim... Ama
    hic denemedim, macera arayacak halde degilim :)) Fakat, ISC-DHCPD,
    network yokken bile bu dosyalara bakip isi kotariyor, bunu biliyorum...

    Saygi ve sevgiler..