[linux-network] Re: ethernet

---------

From: Genco YILMAZ (gyilmaz@genco.gen.tr)
Date: Sat 02 Aug 2003 - 10:55:56 EDT

    selam,

    lspci komutunu deneyin bir hocam.(ya da dmesg ) Yardimci olacak birkac
    veri elde edebilirsiniz.redhat bazen etherneti taniyip modulunu
    yuklemiyor.Surecom Myson da bunu genellikle yapiyor ornegin ya da hep
    bana denk geliyor.
     kudzu gormuyorsa /etc/sysconfig/hwconf dosyasinda ethernet icin bir
    girdi var mi bakin silip tekrar calistirin kudzuyu.

    kolay gelsin