[linux-network] Re: Compaq proliant 400 e linux kurulmuyor

---------

From: securitytr#mert (mert@securitytr.org)
Date: Tue 02 Sep 2003 - 07:52:17 EDT

    compaq teknik destegi bu konuda sacmalamis o zaman. ben bu makinanin
    uzerine sadece gelecek linux 1.0'i kuramadim. kurulmamis olmasinin
    nedeni ise ethernet kartinda sorun cikartmasiydi. patchler driver
    updateleri fayda etmedi. ama bunun haricinde yaklasik 3 senedir her
    turlu linux surumunu kurabildim. onlarin bahsettigi Rompaq Restore
    CD'lerinde bulunan surumler. Yani nasil ki NT, W2K etc... seklinde
    secenekli kurulum yaptirtiyorsa orada Red Hat Linux 6.x seklinde
    geciyor. Bunun haricinde istediginiz surumu yukleyebilirsiniz.
    Mandrake deneyin bir de.

    - --mert