[linux-network] Re: MS Güvenlik Uyarısı ( Günaydın )

---------

From: Guray SATICI (guray@uludag.edu.tr)
Date: Tue 02 Sep 2003 - 11:15:53 EDT

    evet acikcasi mail leri ilk gordugumde bende yadirgamistim ...
    ama tepki vermek istemedim dogrusu
    Imran hakli ..
    Zaten bu tarz haberleri alabilecegimiz adresler var ..
    ve bunlari da genel olarak ziyaret ediyoruz ...

    Gereksiz bir sey ...
    haberdar edicem diye kendinizi bosuna heba etmeyin ...
    zaten haberdar oluyoruz ...

    Hem bosuna bize bir mail trafigi yaratmayin ..
    hem kendinizi yormayin ..
    sora da tepki verdik diye uzulmeyin