[linux-network] Re: Qmail & Outlook Problemi hakkinda gelismeler

---------

From: serdar@istas.com.tr
Date: Mon 01 Sep 2003 - 01:58:58 EDT

    Selamlar

    50 civari mail hesabi var. Hepsi 110 kullaniyor secure kullanmiyor yani. Ben
    baglanamadigim icin secure de denedim. Ara sirada olsa baglanabildim gerci bir
    hata mesaji aliyorum sunucunun sertifikasi uyusmuyor felan diye secure
    baglandigimda ama. Bende MS kaynakli oldugunu dusundugum icin 3 kere
    formatlayip yeniden kurdum. Ama geldigim son nokta ve bulabildigim tek reel
    sorun switch uzerinden networke baglanirsam qmaile baglanamiyorum baska bir
    hub a takarsam baglanabiliyorum. Bunu defalarca denedim.

    This mail sent through Toaster-Horde (http://qmailtoaster.clikka.com/)