[linux-network] Apache server icin dagitim

---------

From: Ozan K. Bekmezci (ozan@bekmezci.net)
Date: Thu 28 Aug 2003 - 04:09:18 EDT

      Herekeze iyi gunler,
     Cukurova Universitesindeki bir ogrenci topluluguna (AEGEE-Adana) elimizdeki atil durumdaki bir bilgisayarla web server kurmaya karar verdik. Pentiyum 100MHz, 1,5MB HDD, 16MB RAM (24'e cikabilir). Bilgisayari ayni zamanda NAT icinde kullanmamiz gerekecek (Tabii yonetim icin SSH ve FTP de yuklememiz gerekecek, baskada birsey calistirmiyacagiz). Sitede daha ziyade etkinlik fotograflar gosterilecegi icin isletim sistemine 200-300 MB'den fazla yer ayirmak istemiyoruz (eskiden grafik ortam mi vardi:) )
     Toplulugumuzda bilgisayardan anlayan adam pek olmadiginda yonetimi ve kurulumu gorece basit bir surum olsa iyi olur.
     Bu ihtiyaca uygun tavsiye edebileceginiz Linux dagitimlari nelerdir? (Tercihen surum numarasi ile birlikte)
    sevgi, saygi, linux,
    Ozan K. Bekmezci