[linux-network] DHCP

---------

From: Okan UĞUR (okanugur@pa.edu.tr)
Date: Fri 31 Oct 2003 - 08:02:20 EST

    DHCP server kurup mac adreslerine göre ip tanımlamak istiyorum. Tamam buraya
    kadar herşey güzel. Fakat ben tek tek mac adreslerini ve onların
    karşılığındaki alması gereken ip yi yazmak istemiyorum. Onun yerine şöyle
    birşey varmı? Client lerin mac adreslerini alacak belirli bir database de
    kontrol edecek. daha önceden sisteme giriş yapmışmı diye. yapmış ise önceden
    aldığı ipyi eğer yapmamış ise boş olan (kayıtlarda olmayan) bir ip yi client
    e atayacak. böyle birşey mümkün mü?