[linux-network] mandrake 9.1 de kablo neti xp yüklü bilgisayara paylastırma.

---------

From: devrim (dcamgoz@yahoo.com)
Date: Thu 30 Oct 2003 - 10:51:03 EST

    merhabalar,

    baslıktada yazdıgım gibi benim sorunum , mandrake 9.1
    yüklü ve cift ethernet kartı olan ana bilgisayardaki
    net baglantısını , xp yüklü bilgisayara aktaramamak.

    bilgisayar iki ethernet kartınıda tanıyo
    eth0 dan nete giriyo
    eth1 dende mantıken yayması lazım
    ama bunu bi türlü basaramadım.

    acaba SAMBA falanmı kurmam gerekiyo bunu yapmak icin
    ??

    denedigim baska bisey daha var onuda yazayım

    root iken asagıdaki komutları yazdım:
     echo '1' > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward
    iptables -t nat -A POSTROUTING -o eth1 -j MOSQUERADE

    bunu yapmamıda bi baskası sölemisti
    ama bunun sonucunda söyle bi msj aldım :

    iptables v1.2.7a: Couldn't load target
    `MOSQUERADE':/lib/iptables/libipt_MOSQUERADE.so:
    cannot open shared object file: No such file or
    directory

    Try `iptables -h' or 'iptables --help' for more
    information.