[linux-network] msn messenfer

---------

From: Betega (info@betega.com.tr)
Date: Wed 29 Oct 2003 - 11:41:26 EST

    merhaba,
    Ben linux yuklu bir pc'de iptables ile interneti paylastirip firewall olarak kullaniyorum. Fakat benim kullanicilarim msn mesenger'da sesli gorusme yapiyorlar. Fakat linux uzerinden internete cikinca msn normal calisiyor fakat sesli gorusme yapilamiyor. Daha onceden router uzerinden internete cikiyorlardi, routerdada nat vardi fakat msn messenger sesli calisiyordu. Iptables nat yapinca olmuyor.Bu problem icin ne yapabilirim? Nat routerda yapiliyor , linuxta nat yapmadan interneti paylastirabilirmiyim bu problemimi cozermi? yada baska yolu varmi? Google'da biraz arastirdim fakat bu problemi cozebilen zannedersem yok. Onerilerinizi bekliyorum
    Tesekkurler