[linux-network] tanıtım filmi web yayını

---------

From: UsTa (usta@mardin.gov.tr)
Date: Tue 28 Oct 2003 - 09:02:48 EST

    Ben su anda RH 7.3 üzerinde web server kullanıyorum kurumsal olarak bir tanıtım cd mizz var ve bunu net üzerinden web sayfamıza girenler online inceleme fırsatı bulsun istiyorum
    www.showtvnet.com/diziler adresindeki gibi kullanıcılar web sayfasına girdikleri zaman Burası Mardin Valiliği ve kurumsal tanıtım filmini sayfadan seyrederek il hakkında bilgilensinler istiyorum.
    Bu is icin linux en iyi neyi onerir ve en stabil biçimde nasıl yapabilirim.

    Saygılar

    Servet TAŞ
    Mardin Valiliği
    www.mardin.gov.tr