[linux-network] Re: MAC den IP ye

---------

From: burak.dayioglu@pro-g.com.tr
Date: Tue 28 Oct 2003 - 07:13:31 EST

    On Tue, 28 Oct 2003, Yalcin Cekic wrote:
    > Selam Hüseyin,
    > Ama bu IP ler ile NetBIOS name ler arasinda bir iliski kuruyor.
    > Benim IP-MAC ikilisine ihtiyacim var.
    > Yine de sagol,

    Route edilmeyen flat bir network uzerindeyseniz sirasi ile tum gecerli
    IP'leri ping'leyen ve arkasindan "arp -a|grep IP_ADRESI" komutu ile MAC
    adresini bulan bir kucuk script yazabilirsiniz.

    Eger network flat degilse ARP tablosunu manageable bir switch'ten de
    alabilirsiniz.

    Her ikisi de mumkun degilse ve host'larda snmp ya da baska bir tur mgmt
    client calismiyorsa pek sansinizin olmadigini soyleyebilirim. :(

    selamlar,
    -bd