[linux-network] Re: MAC den IP ye

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Tue 28 Oct 2003 - 04:14:13 EST

    Tue, 28 Oct 2003 10:55:06 +0200 tarihinde Hüseyin Anil ANALAN
    <admin@schafershop.com.tr> soyle yazdi:

    HAA> Selam Yalçin , o programin Linux versionunu hiç kullanmadim lakin Win
    HAA> versionunda mac adresi bir yana kullanici ismini bile veriyordu.
    Yeni surumde degismediyse, direk net-bios bilgilerini desip sadece Windows
    makinalarin MAC adreslerini dokebiliyor.

    Linux makinalarin uzerinde Samba calisiyor bile olsa ondan MAC adresi
    bilgisini alamiyor.

    Windows makinalarindan olusan bir agi taramak icin cok faydali tabii :->

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694