[linux-network] MySQL Root Password

---------

From: KADIR DEMIR (kadirdemir@isnet.net.tr)
Date: Mon 27 Oct 2003 - 11:25:42 EST

    Arkadaslar merhaba,

    Linux Redhat 7.3 kurulu bir webserverimiz var. Ben MySQL admin user ve
    passwordunu bilmiyorum. Bunu nasil create edebilecegim konusunda fikriniz
    varmi?
    MySQL'in kurulu oldugu makinanin Webmin'inden kontrol ettigimde,
    (Servers-->MySQL Database Server'a geldigimde asagidakiler yaziyor. Burdaki
    Login kismina bildigim root passwordunu (kendi set ettigim) girmeme ragmen
    girmiyor. Sanirim sifreyi bilen birisi degistirmis.

     Webmin needs to know your MySQL administration login and password in order
    to manage your database. Please enter your administration username (usually
    root) and password below.

    MySQL Login
    Password

    Login failed : Missing administration login seklinde hata veriyor. Eski
    MySQL admin passwordumu nasil bulabilirim, veya MySQL root passwordunu
    degistirme gibi bir imkanim varmi? (eski sifreyi bilmeden)

    Yardimlarinizi rica ediyorum.

    Tesekkurler...

    Kadir DEMIR