[linux-network] Re: onboard ethernet card

---------

From: Yasar SENTURK (yasar@dijitaltek.com)
Date: Fri 24 Oct 2003 - 07:06:26 EDT

    /etc/rc.local dosyasına modprobe rtl8139too yazarsanız modülü aktive edecektir. Ancak ethernet kartının ip tanımlamalarını da bir dosyaya girmeniz gerekiyor. Ne yazık ki bu dağıtımdan dağıtıma farklılık gösterebiliyor. Red Hat' ın kendi araçlarını kullanarak bir kez konfigüre ettiğinizde çalışacaktır sanırım.