[linux-network] Re: Bandwith sinirlamak

---------

From: Genco YILMAZ (gyilmaz@genco.gen.tr)
Date: Thu 23 Oct 2003 - 04:32:28 EDT

    merhabalar ,
    bandwidth sinirlamak icin
    http://seminer.linux.org.tr/seminer-notlari.php adresubde ileri duzey ag
    yonlendirme diye bir belge var.(tc adinda bir uygulama kullaniyorsunuz)
    Ona bakin, biraz karisik gibi gorunuyor ama biraz irdeleyince
    anlasiliyor.Ogrenme sureci gerekli biraz.
    rh9.0 da ipchains kullanmayin hocam. iptables kullanin (buyuk ihtimal
    olmasi lazim sizde), su sekilde.
    iptables -A INPUT -p tcp ! -s 192.168.0.0/24 --dport 22 -j DROP

    sizin yazmis oldugunuz ipchains diziliminde de bir sorun gorunmuyor gibi.

    iyi calismalar
    saygilar